Geblokkeerde DLL

Vandaag bij het runnen van een unittest kreeg ik de volgende melding:
Failed to queue test run ‘michel@AFFINNOLAPTOP 2009-04-22 09:31:21’: Test Run deployment issue: The location of the file or directory ‘C:\project\beurs\Beurs.Web\RouteDebug.dll’ is not trusted.
Even gegoogled, en de eerste hits wijzen naar een rechten probleem: CASPOL dus. Nou is CASPOL al niet snel mijn vriend, maar nu is het gewoon een directory op disk, en vroeg ik me af of het inderdaad een rechtenprobleem is.
Nu is RouteDebug.dll een dll die van een andere site afkomt, en een andere oplossing die ik vond was deze: Rechtsklik het bestand, in dit geval RouteDebug.dll, en kies voor ‘blokkering opheffen’. En dat was de truc: Windows had mijn pc ‘beter beveiligd’, maar dat had ik nu ongedaan gemaakt.

blokkeringopheffen

Leave a Reply

